lcp

Termeni și condiții de utilizare

EGO INTERIORS: societate comerciala a SC. Ego Interiors Design SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Zalau, Soseaua de Centura, zona Valea Mitii, jud. Salaj, avand numar de ordine in Registrul Comertului J31/695/2017, cod unic de inregistrare fiscala 38207322.

Vanzator: Ego Interiors Design SRL.

Cumparator/ Client persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi creaza Cont in Site si efectueaza o Comanda sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre EgoInteriors (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre EgoInteriors si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului / Clientului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site – domeniul www.EgoInteriors.ro.

Comanda – document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator/ Client prin care Cumparatorul/ Clientul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator,/ Client fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului/ Clientului.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre EgoInteriors, cumparatorului.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vanzatorul poate modifica cantitatea sau chiar produsele  din Comanda doar la cererea clientului iar daca va fi cazul va returna suma platita de cumparator si necuvenita.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii Bunurilor de catre Cumparator de la Vanzator.

POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate EgoInteriors poate verifica Clientul/Cumparatorul in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel EgoInteriors. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al EgoInteriors, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, prin posta electronica sau telefonic la datele de contact mentionate la sectiunea “contact” din Site.

EgoInteriors poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care EgoInteriors are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

Ne imbunatatim in permanenta informatiile pe site.

Exista posibilitatea sa mai apara erori in descrierile produselor, independent de vointa noastra. Fotografiile produselor sunt cu caracter informativ, de asta pot aparea diferente fata de realitate. E posibil ca specificatiile sau pretul produselor sa fie modificate de parteneri sau producatori, fara preaviz sau pot aparea erori de operare.

Orice promotie prezentata pe site este valabila in limita stocului disponibil.

Multumim pentru intelegere.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

COMANDA

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL

Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE.

Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE. Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat.

OBIECTUL CONTRACTULUI.

Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.

PRETUL CONTRACTULUI.

Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz.

SOCIETATEA atentioneaza asupra cazurilor cand, prin urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau alte erori, pretul afisat pe SITE poate fi eronat. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect, toate preturile includ TVA.

MODALITATEA DE LIVRARE.

SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termenul care a fost comunicat CLIENTULUI, prin mesajul de confirmare al comenzii, aproximativ 1-6 zile lucratoare. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.
SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

Clientul are obligatia de a verifica coletele la livrare in prezenta curierului. Doar cazul in care produsul nu este expediat cu optiunea de deschidere la livrare iar deschiderea coletelor nu se poate efectua in prezenta curierului va rugam respectuos sa deschideti coletul in cel mai scurt posibil dupa preluarea acestuia de la curier. Daca este posibil sa faceti o filmare in momentul deschiderii coletelor pentru a inlatura orice urma de indoiala. Oricum deschiderea sa fie IMEDIAT dupa primirea coletelor si sa reclamati eventuale probleme in maxim 48 de ore! Reclamatiile ulterioare nu vor putea fi solutionate pozitiv.

MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA. SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata ramburs: Plata ramburs se face in lei, integral, la livrare produselor prin serviciul de curierat, dupa verificarea coletului de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.

Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza comenzii plasata pe situl nostru unde veti primi toate datele necesare efectuarii platii.  Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT diferit, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre client sau catre reprezentantul CLIENTULUI.

SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.
SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.

POLITICA DE RETURNARE

La Ego Interiors, prioritatea noastră este satisfacția deplină a fiecărui client. De aceea, am creat un proces de returnare rapid și simplu, pentru ca tu să poți returna orice produs fără efort. Cu doar câțiva pași ușor de urmat, te asigurăm că experiența ta de cumpărare va fi lipsită de griji, chiar și atunci când decizi să faci o returnare.

     Din respect pentru tine client Ego si timpul tau pretios am dezvoltat poate cea mai simpla si rapida metoda din Romania, de a inregistra si administra un retur. Astfel, timpul pierdut în convorbiri telefonice cu explicații devine poveste! In orice moment vei avea un istoric clar si transparent al stadiilor retururilor sau corespondenta cu operatorii Ego Interiors. Poți transmite mesaje oricând dorești, iar toate informațiile se centralizează într-un singur loc; noi vom reveni cu răspunsuri prompt.

  Unde mai adaugi ca pentru a trimite un mesaj, a urmari stadiul sau inregistra un retur o poti face doar cu numarul de comanda si adresa ta de email, fără a mai trebui să cauți parola contului, care, de multe ori, nu o cunoști, nu o ai la îndemână sau pur si simplu ti-e lene…sa o cauti . Totul se intampla doar accesand formularul/linkul din pagina dedicata retururilor. Desigur, toate aceste informații sunt disponibile și în contul tău de client.

   Pentru a facilita si a incepe procesul de retur, va rugam sa completati formularul gasit pe pagina special creata pentru retururi. Va rugam sa cititi cu atentie conditiile de retur inainte de a continua. Prin completarea si trimiterea acestui formular, confirmati ca ati luat la cunostinta termenii si conditiile noastre de retur.

 Consumatorul/Clientul are dreptul de a returna produsul achiziționat în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia. Expedierea produselor returnate nu trebuie să depășească această perioadă, iar cheltuielile directe de returnare, precum și responsabilitatea pentru integritatea coletului în timpul transportului retur, sunt în sarcina exclusivă a clientului. În acest sens, clientul va alege modalitatea de returnare și firma de curierat cu care va colabora. In acest sens recomandam impachetarea produselor suplimentar si desigur alegerea transportului adecvat, paletizat sau coletizat in functie de greutatea si dimensiunea produsului.

    Cererile de returnare a căror expediere depășește termenul de 14 zile vor fi considerate nefondate/invalide.

   Returul trebuie să fie obligatoriu cu optiunea “deschidere la livrare”, astfel încât, pentru a evita eventuale neînțelegeri ulterioare, coletul va fi verificat de către noi la recepție, filmat si fotografiat. Dacă produsul prezintă zgârieturi, crăpături, sparturi sau alte deteriorări, vom fi nevoiti din pacate sa refuzam primirea acestuia.

  Pentru a efectua returnarea, articolul trebuie să ajunga in starea noua primita de d-voastra, în ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile și etichetele intacte. Vă rugăm să ambalați corespunzător produsul într-un ambalaj exterior protector suplimentar, astfel încât pe ambalajul original să nu fie aplicate etichete sau inscripționări de către curier sau alte persoane. Acest lucru va ajuta integritatea produsului la receptia noastra și să asigurăm o procesare rapidă a returnării.

  Dacă ați achiziționat produsele în scopuri comerciale (utilizând CUI-ul în comandă), nu mai beneficiați de statutul de consumator, conform OUG 34/2014, ci sunteți considerat intermediar. În acest context, nu aveți dreptul legal de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice. Cu toate acestea, acceptăm retururi și de la societăți comerciale, cu condiția ca produsele să fie înlocuite cu altele din oferta noastră. Fac excepție produsele speciale, care sunt rar întâlnite în magazinele de profil și sunt aduse pe bază de comandă personalizată.

    

  Clientul are obligația de a verifica coletele la livrare, în prezența curierului si va semna de primire doar dupa ce se asigura ca produsul este intact, fara lovituri sau zgarieturi, majoritatea expeditiilor noastre au platita optiunea de a permite deschiderea coletului la livrare.

Pentru produsele de mari dimensiuni sau greutate ce depășește 30 kg, optăm pentru transportul cargo, asigurând astfel integritatea acestora la livrare și satisfacția clienților. În cazul livrărilor efectuate de firmele de transport cargo cu care colaborăm, aveți obligația de a verifica marfa la recepție și de a menționa în documentul de livrare orice nereguli, cum ar fi produse lovite, zgâriate, lipsă sau sparte. Această verificare este esențială pentru a ne asigura că eventualele probleme sunt raportate și soluționate prompt. Reclamatiile ulterioare si nementionate nu vor putea fi solutionate favorabil.

 În cazul în care produsul nu este expediat cu opțiunea de deschidere la livrare, iar deschiderea coletului nu se poate face în prezența curierului, exemplu este livrat cu firma GLS, vă rugăm respectuos să deschideți coletul cât mai curând posibil după primirea acestuia. Dacă este posibil, vă recomandăm să filmați procesul de deschidere pentru a elimina orice îndoială. Deschiderea coletului trebuie să aibă loc IMEDIAT după primire, iar eventualele probleme trebuie reclamate în termen de maxim 48 de ore. Reclamatiile ulterioare nu vor putea fi soluționate favorabil.

    Returul produselor lovite, zgâriate sau deteriorate va fi acceptat doar cu dovada faptului că acestea au fost recepționate în această stare de la transportatorul nostru. În acest caz, ne asumăm integral responsabilitatea pentru orice daună și vom trimite imediat un produs înlocuitor, în limita stocului disponibil. Această procedură ne ajută să ne asigurăm că fiecare client primește produse în stare perfectă și beneficiază de un serviciu ireproșabil.

  Orice retur va fi trimis de către client direct la adresa afișată pe pagina de contact, la punctul nostru de lucru, și va fi recepționat de către noi pe baza de semnătură. Nu ne deplasăm la sediul Poștei Române sau la sediile serviciilor de curierat. Vă rugăm să vă asigurați că expedierea se face corect, conform instrucțiunilor noastre, pentru a facilita procesul de retur.

In cazul in care un produs ajunge la client incomplet, firma isi va asuma raspunderea ca intr-un termen de maximum 15 zile lucratoare  din momentul receptionarii reclamatiei sa trimita clientului componentele sau accesoriile lipsa, doar dupa acest termen isi va asuma cheltuielile pentru un eventual refuz si retur al produsului/produselor.

Lavoarele de piatra naturala sunt considerate personalizate si sunt importate doar in baza unei comenzi ferme. In aceste conditii returul produselor nu este acceptat!

TERMENI DE LIVRARE

SOCIETATEA va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, in aproximativ 1-6 zile lucratoare de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.
SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 7 zile lucratoare.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

In cazul comenzilor expediate si care sunt refuzate la preluare vom retine contravaloarea taxelor tur-retur.

INFORMATII LEGALE

Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni "termenii si conditiile", valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract incheiat.
Clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiuniile ce revin prin cumpararea din magazinul egointeriors.ro. Dacă ați cumpărat pentru scopurile firmei (în comanda ați introdus CUI), nu mai sunteți consumator, conform OUG 34/2014 ci intermediar. Din acest motiv, conform prevederilor legale, nu aveți dreptul la returnarea produselor în 14 zile calendaristice. Acceptam returul si de la societatile comerciale insa trebuie sa aleaga inlocuirea produselor cu altele din oferta noastra, exeptie fac produsele speciale, definite ca fiind acele produse care nu sunt intalnite in magazinele de profil decat rar sau foarte rar, sunt aduse la comanda sau stocate de catre noi in depozitele noastre.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre EGO INTERIROS DESIGN si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Zalau.

RASPUNDEREA SOCIETATII.

SOCIETATEA nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii/CONTRACTULUI si celorlalte instructiuni mentionate pe SITE.
SOCIETATEA nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii SITE-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE.

SOCIETATEA nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SOCIETATE a oricarei din obligatiile sale conform CONTRACTULUI si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Nu suntem raspunzatori pentru daunele colaterale provocate de eventualele defectiuni ale produselor comercializate.

Nu suntem raspunzatori daca unele dintre produsele care apar pe site ca fiind in stoc, nu mai sunt disponibile si nu mai pot fi furnizate sau daca termenele estimate de revenire a produselor in stoc se modifica.

Nu ne asumam raspunderea pentru anumite neconformitati care pot asa apara intre informatiile de pe site referitoare la prezentarea produselor si realitate.

GARANTII.

Toate produsele comercializate pe SITE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/furnizorilor nostri europeni, garantia este 24 luni precum in alte state europene. Certificatul de garantie este prezent in coletul in care a fost livrat produsul.

Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute la adresa de email reclamatii@egointeriors.ro sau telefonic la numarul din contact.

Top