lcp

Customer Care

Alatura-te echipei Ego Interiors si contribuie la dinamica noastra!

Descrierea jobului: Oferirea de servicii clienților, online și telefonic, la un nivel superior de performanță, permițând soluționarea efectivă a situatiilor semnalate.

Sarcini principale:

-reprezintă interfața dintre client și companie

-oferă asistență în deplin acord și stricta respectare a condițiilor de serviciu agreate cu compania și a procedurilor de aceasta indicate

-identifică problemele semnalate de client punându-i acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a situatiei

-completează și actualizează permanent baza de date a departamentului cu situatiile semnalate de către clienți și soluțiile propuse

-răspunde tuturor solicitărilor superiorilor pentru atingerea obiectivelor postului și departamentului

-se face responsabil de aplicarea prevederilor Regulamentului de ordine interioară și ale celorlalte acte normative în legătură directă cu activitatea serviciului pe care o prestează

-își însușește, respectă și aplică toate procedurile interne

Activitati zilnice:

  • Să răspunzi la apelurile clienților sau la email-uri;
  • Să rezolvi solicitările clienților, atât la telefon, cât și pe email;
  • Să oferi asistență în acord cu condițiile și procedura companiei;
  • Să cauți informațiile necesare în funcție de fiecare situație folosind resursele puse la dispoziție de companie;
  • Să rezolvi reclamațiile clienților;
  • Să oferi suport tehnic;
  • Să oferi informațiile necesare despre produsele și serviciile companiei;
  • Să actualizezi baza de date a clienților;
  • Să identifici și să prioritizezi principalele probleme;
  • Să redirecționezi apelurile către departamentele responsabile;
  • Să completezi rapoarte despre apelurile primite;
  • Să înregistrezi solicitările și reclamațiile clienților și să le procesezi în conformitate cu instrucțiunile de lucru specifice;
  • Să revii către clienți în cazul în care apar modificări legate de cererea lor.

Cerinte:

EXPERIENTA IN  DOMENIU ESTE UN AVANTAJ

  • Sa ai abilitati de negociere si comunicare eficienta;
  • Sa fii capabil sa lucrezi independent, dar si în echipa;
  • Sa poti rezolva situatii noi si sa fii atent la nevoile acestora.
  • Sa lucrezi eficient sub presiune si sa gestionezi multiple sarcini simultan.

Ce Oferim:

  • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa profesionista si dinamica;
  • Acces la tehnologie de ultima generatie pentru un mediu de lucru productiv;
  • Sprijin pentru dezvoltarea profesionala si personala;
  • Un spatiu de lucru ultra modern pentru o stare de bine
  • Un mediu de lucru care incurajeaza initiativa si inovatia;
  • Salariu competitiv si pachet de beneficii adaptat performantei.
  • Toti colegii noi trec printr-un program de pregatire si o perioada de proba;

Program de lucru:

  • Luni - vineri intre 09:00 si 17:00

Cum Sa Aplici:

Daca te regasesti in descrierea de mai sus si esti entuziasmat de aceasta oportunitate, te invitam sa ne trimiti CV-ul tau si o scrisoare de intentie prin e-mail la ela@egointeriors.ro. In scrisoarea ta de intentie, te rugam sa evidentiezi cum experienta si competentele tale se aliniaza cu cerintele rolului si ce te motiveaza sa te alaturi echipei Ego Interiors.

Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa te intampinam in echipa noastra!

Incarca CV-ul in format PDF

Top